Thursday, July 14, 2011

Cinta 6

kadang-kadang aku rasa nak menjerit, nak satu dunia tahu aku suka dekat dia.. tapi bila fikir-fikir balik untuk apa. lebih baik aku pendamkan semua yang aku rasa ni. Allah lebih mengetahui.. Dia seorang yang mulia. takkan pantaslah aku untuk dirinya. aku ni hina.... siapalah aku untuk dia. Sesungguhnya lelaki yang baik itu untuk perempuan yang baik.. I always know he deserves better than orang yang mcm aku nie.

Saat aku pendamkan rasa kasih ni... cukuplah Allah sahaja yang mengetahui. Allah tahu yang terbaik. Aku takkan pernah putus mengharap dan brdoa pada illahi semoga sentiasa diselitkan kesabaran dalam hati aku.. dan semoga cinta yang bersarang dalam hati aku untuk dia akan jadi milik Allah semuanya.

cukuplah aku mencintai Allah S.W.T.. kerana cinta inilah yang akan kekal. setidak-tidaknya aku dah menjauhkan diri aku daripada melakukan pekara yang rugi...

cuma kalau boleh aku katakan disini buat dirinya " Tuhan yang tahu ku cinta kau "......cukuplah sekadar Allah yang tahu.

No comments:

Post a Comment