Friday, July 1, 2011

Cinta 3

pelik la cinta ni... kadang2 baru kali pertama jumpa, dah pun jatuh hati.cinta pandang pertama la kot. macam lagu st12 cakap la, "satu jam saja ku telah bisa cintai kamu dihatiku" kan? tp bila nak lupakan cinta tu, take years kot...pelik la cinta ni..kenapa dia datang lagi masa aku sangat takut untuk capai dia? mungkin tak salah cinta dalam senyap.. jatuh hati dengan seseorang.. it's kind of funny... i juz met this person for 3 days, yet he wins my heart... sbb tu cinta tu pelik...dia datang, dia pergi...xsalah kalau nak mengagumi seseorang rasanya..asalkan jangan jadikan rasa suka tu sebagai zina hati...dia berkata kepada aku, cinta sesama insan tu, cari bila perlu, bukan bila suka... perlu maksudnya bila memang betul2 yakin insan itu adalah orangnya, dan bukan suka sbb semua org pun bercinta. bertuah perumpuan yg dapat dia sebagai suami...aku rasa...sebab sekarang ni, sukar nak cari seorang lelaki yang sangat berilmu dan beramal dengan agamanya... mungkin sbb itu aku jatuh hati... cinta ni pelik....aku dan dia sungguh berbeza, bagai langit dengan bumi... aku xberhak peroleh cinta dia... sekali lagi cinta tu terpaksa aku lepaskan....

No comments:

Post a Comment