Thursday, August 11, 2011

Demi Cintaku padaMU YA ALLAH

kadang-kadang dunia yang indah ciptaan Allah ni terasa kosong, aku tak jumpa tujuan hidup aku bila semua yang aku harapkan musnah dan hancur... aku menjadi berputus asa atas segala musibbah yang Allah beri... Astaghfirullahalazim... hinanya aku... sesungguhnya musibbah yang Allah kurniakan itu adalah kerana untuk menguji keimanan aku..

Manakan pantas harus aku berhenti berharap kalau Allah itu selalu dekat dengan aku... Mungkin cinta yang aku cari tiada satu maknapun yang beerti... Harus ku tekadkan hati ini, semua ini demi cintaku pada yang Esa... perubahan ini, cinta ini, pengorbanan ini, semua untuk mendapatkan rahmat Illahi...

Aku ingin mencari cinta yang mendalam terhadap pencipataku...semoga erti cinta kepada Allah yang Esa akan membibitkan sebuah kebahagiaan didalam hati ini..cukuplah... cinta sesama insan yang aku tempuhi semuanya berakhir dengan sebuah tangisan air mata yang cukup derita, dan pedihnya bersisa hingga kini.... Cukuplah kali ini, hanya cintaku untuk MU Ya Allah....

Aku krbankan segalanya demi cintaku padaMU ya Allah.. aku redha, ini takdirMU, dan aku beriman dengan qada' dan qadar MU...

No comments:

Post a Comment