Wednesday, September 14, 2011

hepi rasa mcm nak melompat tinggi2

hehehe...Alhamdulillah...Allah bagi kesempatan untuk pergi kuliah Ustaz Azhar Idrus... Ulama' yg memang saya sayang sgt2..hehehe..dapat jumpa ustak hepi sampai sekarang xhabeh lg deh...ni first time aku pergi kuliah ustaz..selalu dok follow facebook,youtube n blog beliau je...

subahanallah...Allah ja yang tahu mcmmn hepinya hati ni bila dapat duduk dalam kuliah ustaz...Alhamdulillah sebab Allah bagi kesempatan ni buat aku...sgt2 bersyukur...Dulu aku xmacam ni pun... kuliah agama tu langsung rasa xpenting... Mungkin ni jalan yang Allah nak buka untuk aku istiqamah..Jadi DIA permudahkan jalan tu untuk aku timba ilmu... Alhamdulillah.. Ni semua nikmat Allah...

Ape pun sgt hepi sbb dpt jumpa ustaz..semoga Allah kurniakan beliau kesihatan dan kesejahteraan untuk terus memperjuangkan agama Islam yang sebenarnya di Malaysia ni...dan dimata dunia juga.. semoga beliau akan jadi inspirasi untuk para pendakwah di MALAYSIA untuk berdakwah kerana ISLAM bukan kerana KERAJAAN..InshaAllah....

we need ulama' like ustaz untuk memperbetulkan aqidah umat Islam di negara kita...semoga Allah bantu dan permudahkan perjuangan ustaz..InshaAllah

No comments:

Post a Comment